gickan83

Alla inlägg under oktober 2012

Av angelica olsson - 30 oktober 2012 20:56

När alla var inne borsta jag av Merlin och Freja, myspållar Måste frisera klart Merlin oxå ;)

 

Av angelica olsson - 29 oktober 2012 20:07

Får ett eget inlägg :)

Av angelica olsson - 29 oktober 2012 19:57

Har Molle fått idag!
Har ju efter många om och men riktat in mig på hans rygg, att det är där de onda sitter, å lite bakomsadel läget lättast beskrivet är det någonting, å Caroline som utförde detta på Molle stod typ 2 sek bakom honom å peka ut samma ställe som jag själv tänkt!
Så hon gav han denna "terapin" de e lite hokus pokus över de men ja tror de kan funka, man lockar iaf fram självläkningen genom att i princip hålla handen på de onda, lite som man kan känna av att nån är för nära ens auroa, jag e väldigt känslig för de iaf så ja tror på detta å jag HOPPAS att vi kan fixa han :) han såg iaf rakare å inte lika bulig ut efteråt så....
Han ska nu vila i två dagar sen ska han promeneras 15 min å öka detta veckovis, hon tyckte även jag kunde skritta eller köra igång han på detta vis:D han ska behandlas i slutet på november igen så får vi se hur det gått , men jag är hoppfull nu! <3

Merlin Freja o Dexter går ihop nu i hagen, Merlin är bebis ännu, han föltugga när dom kom in till han :) haha
Freja å Merlin står även ihop inne i den stora inneboxen...

Av angelica olsson - 29 oktober 2012 19:56

Har Molle fått idag!
Har ju efter många om och men riktat in mig på hans rygg, att det är där de onda sitter, å lite bakomsadel läget lättast beskrivet är det någonting, å Caroline som utförde detta på Molle stod typ 2 sek bakom honom å peka ut samma ställe som jag själv tänkt!
Så hon gav han denna "terapin" de e lite hokus pokus över de men ja tror de kan funka, man lockar iaf fram självläkningen genom att i princip hålla handen på de onda, lite som man kan känna av att nån är för nära ens auroa, jag e väldigt känslig för de iaf så ja tror på detta å jag HOPPAS att vi kan fixa han :) han såg iaf rakare å inte lika bulig ut efteråt så....
Han ska nu vila i två dagar sen ska han promeneras 15 min å öka detta veckovis, hon tyckte även jag kunde skritta eller köra igång han på detta vis:D han ska behandlas i slutet på november igen så får vi se hur det gått , men jag är hoppfull nu! <3

Merlin Freja o Dexter går ihop nu i hagen, Merlin är bebis ännu, han föltugga när dom kom in till han :) haha
Freja å Merlin står även ihop inne i den stora inneboxen...

Av angelica olsson - 26 oktober 2012 14:48

Hovslagarn håller i skrivande stund på å verkar Molle, Cebenda har fått nya skor med. Står ute i solen med Thilde å gottar oss :) gosat med Merlin å shettisarna med <3

Av angelica olsson - 25 oktober 2012 19:56

Merlin och Walle har vart på lösen inatt! Mitt fel tror ja, ooopss ;)
Glömde haspa en av två dörrar, antagligen har den blåst igen å ja trott ja stängt :)
Nu hade dom ju inte bara vart på utsidan å roat sig, utan även tagit sig in till Danga Grynet Gipsy Freja å Dexter! Inte dom snällaste "korna" ihagen ;) men de va väldigt lugnt å Merlin å Walle stod typ för sig själva när ja skulle flytta dom till sitt... Utan en skråma, lite nervös va ja då Walle ska åka på lördag, hade just vart snyggt om dom hade misshandlat han lite ;) men nu hade jag TUR!
Merlin & Danga

Av angelica olsson - 24 oktober 2012 17:54

Gött väder idag! Va i stallet några timmar å fixa Merlin Dexter och Frejas vinterhage som dom flyttar in i på Lördag för då åker Walle till sitt hem :)
Å så va kommun tanten nere å kolla våran gödselplatta å hantering, å allt godkänt, så skönt!
Men gilla inte att hon tyckte att hagen vid havet ska flyttas upp för att dom inte ska stå å typ pissa å skita i havet, har med miljö å sånt å göra, men de gör vi inte om de inte MÅSTE, så farligt lär de ju inte va !? Å dessutom står dom inte där överdrivet mkt heller!
Världens bästa hage ju :)

Igår kväll va ja nere å frisera Merlin, han såg så töntig ut i sin långa man, ryckte inte utan klippte, fast inte så jättekort, får börja lite smått ;)

Av angelica olsson - 22 oktober 2012 17:46

Våra små shettisar är :)
Inget speciellt idag, syrran hade mockat idag så la bara in mat å fodra en extra gång idag på em.
Åker ner ikväll å borstar iaf på Merlin :)

Ovido - Quiz & Flashcards