gickan83

Alla inlägg under november 2012

Av angelica olsson - 29 november 2012 22:09

Nu börjar kylan komma    det bästa hade vart nu om de kunde va uppehåll några dagar så de torkar upp å sen frost å en jävla massa snö på de, det hade vart perfekt!

Vill köra Cebenda med släde   å även plumsa runt barbacka..........

Molle hålls på halster,  behandling å bara gå runt lite å röra på sig, körning en stund snart igen.


Merlin & Freja e så fina, gu va jag älskar dom, fina pållar  

Men jag å sambo är ju inne på att vi iaf vill ha ett litet mirakel till inom kort å min lilla fis är ju bara 9 mån så får ta dagen som den kommer helt enkelt, dom kommer ju inte må dåligt av att få längre perioder av att bara vara å grejas med i ett eller två år till, men vi får se va det blivar. Körningen verkar jag få skita i iaf ett tag, ridningen kan jag fixa själv om de är så, inte lätt att få tid hela tiden till att hjälpa varann tyvärr..


Alla pållar mår gott å det är huvudskaken   

Några sommarbilder


       

Av angelica olsson - 24 november 2012 12:02

Hade velat vart med på löshoppningen imorgon på ridklubben med Freja, men transporten ska inte besiktigas förän i veckan så hoppas på att kunna va med nästa gång!
Skulle vilja klona mig, så tacksam att jag har min mamma å syskon som ställer upp med Thilde när ja grejar med hästarna, snart är köket färdigt å pappan kan va pappa, duktig e han:)

Brr

Av angelica olsson - 21 november 2012 18:38

Kallt å blåst på de :(
Vill ha sol å torra hagar tack!
Idag fick jag kommit ut på en promenad med Freja, sele å träns på :)
Idag var hon lite på tårna de första, men efter en stunds huvudträning med stå still å backa så lugna hon ner sig å följde mig så fint :D

Av angelica olsson - 18 november 2012 16:32

Suttit å funderat på massa saker, och en grej är att jag skulle aldrig köpa mig en begagnad hjälm! Finns oseriösa folk överallt å skulle ju inte förvåna mig om man lägger ut en hjälm som man ramlat av i för att känna in några kronor... Å på tal om det så är det nog dax för mig att investera en ny då min är några år nu.. Vill ha en transformer Lamicell hjälm blå dessutom :) snyggast på marknaden just nu!
Idag är jag ledig från stallet, imorgon hoppas jag på en körtur med Molle, greja med Merlin å Freja med.

Av angelica olsson - 14 november 2012 20:12

Molle idag:) promenerat med han å tänkte nu börja varva med körningen :)
Han trippa å slängde med huvudet å ville verkligen fram så jag inbilla mig att han tyckte de va kul ;)
20 min pass blev de iaf, ska trappa upp till 30 min nästa gång!
Fan vad jag hoppas nu!
Grynet fick sig en rengöring med av syrran, Grynet såg ut att ha haft de gött iaf ;)

Av angelica olsson - 13 november 2012 00:12

Av angelica olsson - 13 november 2012 00:11

Av angelica olsson - 13 november 2012 00:11

Ovido - Quiz & Flashcards