gickan83

Alla inlägg under juli 2013

Av angelica olsson - 29 juli 2013 22:12

Blev en kvällsritt idag på Dexter, superhärligt! Fast inte att dom jävla bliningarna ska äta upp en :/
Skrittade runt nere vid gården å bara njöt!
Merlin fick en flughuva idag, han kliar av sig grimman med flyweil så prova detta å de va ju inte bättre, jäkla häst han behöver de ju, rätta till huvan ikväll när ja va nere å hoppas han låter den sitta nu!

Av angelica olsson - 27 juli 2013 22:29

Saknar min Ida <3 tror de e därför ja tycker de är spännande att kolla hundar igen?! Ett tomrum finns, såklart ingen kan ta hennes plats men vi alla fyller nog på med nått..
Tittar lite på amerikansk bulldogg, himla tjusiga faktiskt bra storlek å riktigt snygga dom flesta :)
Min sambo e väl sådär förtjust i alla djur men som sagt han visste va han fick! :P inga djur ingen Angelica ( åtminstone ingen glad sådan) ;)
Prince vill ha en lekkamrat, han blir galen av leklust nu när han träffar nån han kan springa runt med. Men detta är ett projekt om typ året eller så går tankarna nu iaf.. Om ingen typ ger mig en nu :D
Sista kortet på min älskling å hon ser igenom mig <3

Av angelica olsson - 20 juli 2013 22:40

Vill bara dela med mig av att idag tyckte jag att min häst va snygg, klart jag tycker han i fin men när jag gick mot han idag så stod han o kolla på Prince på andra sidan staketet å såg bara så snygg ut! Han har verkligen växt till sig nu, rund å fin <3

Och så är äntligen hösilaget plastat å klart! Skönt!
Nala var väldigt nyfiken på mig idag när jag var i hagen :)

Av angelica olsson - 15 juli 2013 22:23

Svårt med träns, finns så många fina!
Men har bestämt mig för ett nu som ska inhandlas till Merlin :) fast i svart

Av angelica olsson - 15 juli 2013 22:03

Svårt med träns, finns så många fina!
Men har bestämt mig för ett nu som ska inhandlas till Merlin :) fast i svart

[Bild]

Av angelica olsson - 15 juli 2013 21:56

Svårt med träns, finns så många fina!
Men har bestämt mig för ett nu som ska inhandlas till Merlin :) fast i svart

[Bild]

Av angelica olsson - 14 juli 2013 15:07

Tror jag min häst sa idag, som han sen bytte ut till FATTAR DU INTE JAG VILL INTE! :)
Men sket i de å nådde målet som jag satt upp idag, nämligen att tömköras själv ifrån gården och alla hästar till slutet av vägen och tillbaka..
Merlin börja konstra ganska omgående när vi gått förbi pållarna men idag var jag själv på hugget så snabbare än han å han kunde aldrig vända runt utan vi kom sakta framåt, sen gick han bra ett tag å så börja han igen, när vi kommit ganska långt och till en backe, så sa han verkligen NEJ så han la in backen, stegra en gång, men då gick jag fram till han å ledde han bestämt framåt.. Sen gick de bra igen, har en gubbe som bor där nere å han gillar nog ganska säkert inte oss eller hästarna så han väsnades ganska mycket och kasta grejer, men gör mig inget för de e bra träning - haha! Nådde fram till slutet av vägen iaf å hemåt gick mkt bra framåt :) så där fick jag hålla igen istället å vi öva på halt ;) sista gick han fint och avslappnat så där nöjde vi oss, fina lilla häst <3

:)

Av angelica olsson - 10 juli 2013 18:41

Idag sov Thilde middag i sin vagn i stallet, perfa:) tog in Merlin och Freja å borsta av å små pyssla!
Två timmar försvann som ingenting, sen kom Madde en sväng så hon fick springa med Freja så jag kunde kolla och jag såg inget stelt idag! Gött!!
Hoppas på en ridtur imorgon på henne :)
Gissa vem som tryckt in dörren!

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards