gickan83

Alla inlägg under november 2014

Av angelica olsson - 5 november 2014 22:20

Är det på söndag! Har anmält både Merlin och Freja :)
Dåligt med uppdatering här om pållarna men lusten att skriva har lyst med sin frånvaro...
Drar lite snabbt ;)

Vart iväg på våran första långritt, var i Myckleby så inte långa vägen att åka, perfekt :)
Jag ledde Merlin en bit först så jag visste att han vant sig vid hästarna runt omkring, 20 ekipage, rid och körfolk :D Carro red Freja och allt gick verkligen skitbra! Så stolt!

Sen har våran älskade Cebenda flyttat till Norrland, Lycksele.
Ja inte närmsta biten men de kändes rätt och känns jättebra nu, har kontakt med nya ägaren en go tjej, som dessutom sagt att jag gärna får hälsa på! :) Hon grejar massor med henne och det funkar bra, så underbart <3
Hehe vi körde ju Cebenda ner till Åby där hon lastades på lastbilen som skulle köra henne till nya hemmet, när vi lasta ur henne ur våran transport så säger "gubbarna" som körde typ i kör- å där kommer ardennern på goo norrländska :D inte så att hon kan smyga direkt klumpedunsan <3 lät härligt iaf och vi fick oss ett gott skratt emellan tårarna.
Beslutet togs och jag hoppades att hon skulle bli såld snabbt så jag inte kunde ångra mig igen, för hennes skull, och det blev kanoners!
Bild med Cebenda och nya kompisarna, härlig bakgrund också :)

[Bild]

Presentation


Gickans alldeles egna sida om sina hästar ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards