gickan83

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av angelica olsson - 8 augusti 2012 10:05

Ja det funderar jag på   färgen på sadel å träns till Merlin   

Nu har jag ju en dressyrsadel i svart men vet ju inte hur den kommer ligga på han, kanske inte passar alls...

Hmm ja han kommer så småningom få sig en hoppsadel iaf, i höst hoppas jag kunna åka iväg å löshoppa han så han får upp suget på hinder    Kanske blir en sort av varje!? dressyr svart hopp brunt, ja tönt som man e så vill man så mkt, kommer ju inte va iväg på stora tävlingar direkt men ja vill oxå .............  

Den här dressyrsadeln ser ju inte så obekväm ut  

 

Med detta träns till ;)  

Denna hoppsadel för typ 15 000 :-      till detta träns  

Å så snyggt de hade blitt , ska nog önska mig detta av min sambo   



 

Kort på dom från igårkväll, hade sån tur att dom stod längst ner när jag hade med mig Thilde =)


Blir ju att rida Cebenda för min del nu när Molle e som han e, på gott å ont, älskar min häst så mkt å han e världens finaste å snällaste men nu får jag ´chansen att finslipa Cebenda i körningen till gårdsägaren  + att hon e en underbar pålle hon med   

Dexter & Cebenda går i bantningshage, euuhhm gick ju inte på nått direkt bete innan men f-n va tjocka dom blev, så nu går dom själva i våran "dunghage" som vi kallar den, Dexter e så hungrig så han äter vattenväxter  

 



Ovido - Quiz & Flashcards