gickan83

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av angelica olsson - 5 juni 2013 20:39

Fick somna in i måndags :(
Usch med den väntan som blir när man bestämmer sånt å sen dagen i sig.. Ingen man vänjer sig vid som djurägare kan jag säga! Ångest å tårar!

Vi fick en fin morgon ihop iaf, var ute i skogen med Ida och Prince i härlig morgonsol!
Dom lekte lite sprang å lukta å gick i bäcken och rulla sig lite varstans är ju inte att förglömma :)
Ida fick gå med å skrämma kaninerna en sista gång med ;) de gilla hon ...
När Cecilia veterinär kom hit var jag och Emil på utsidan med dom, Båda fick hälsa å Cecilia hade en kollega med sig också.
Jag hade bestämt att Ida skulle få somna i bilen där favoritplatsen alltid varit! Älska att åka bil, vill med överallt såklart <3
Ida fick en lugnade spruta och vi lyfte in henne i bilen, jag satt med henne klappa å bara var, när hon börja bli trött satte Cecilia nålen å börja injicera, man ger dom en överdos av narkosmedel för er som inte vet..
Ida somna iaf lugnt å stilla snusandes i min famn <3 älskade hund!
Nu vilar hon nere i Burås för alltid <3

Prince fick vara med ute hela tiden, ville att han skulle fatta så han inte letar efter henne, vilket han antagligen gjorde fast jag faktiskt inte trodde de, men han var lite stressad resten av dagen å nu har han vart låg i två dagar :( men de har jag med varit efter man kommit hem från jobbet, inte många knop gjorda...
Hoppas på en ny stark dag imorgon som vi tänker tillbringa mestadels i stallet innan jag börjar mitt kvällsjobb...

Ovido - Quiz & Flashcards