gickan83

Alla inlägg under oktober 2012

Av angelica olsson - 4 oktober 2012 22:50

För starka bilder   

Merlins skap

   

Läker faktiskt fint, men han hade fått tillbaks febern ikväll, 39,9 gr, hade kvar en dos pasta medicin som jag låna utav L till han igår så han fick den nu ikväll, får ringa vet till morran å få eget utskrivet, vill inte stå utan i helgen!

Tvätta av hans ben å lite vid låren idag på morran också, varet som runnit ut... Duktig han e som låter mig greja med han baktill om man säger så när han e så öm, lyfter lite på sitt ben men inte mer   


 Molle njöt i solen idag   

 

Tanken är att jag ska få ner någon som kan känna igenom han, speciellt ryggen, i slutet på månaden, hittas inget så vet jag inte vad jag ska göra, tanken finns att jag ska ta bort han, men fan va svårt! Hoppas de e något som ligger fel å kan rättas till!


Cebenda den skitgrisen får vänta på sin borstning tills imorrn, kan ju njuta lite till ...

 


Ikväll när jag tog in dom

Merlin äter sin kraft, mumma

   

Av angelica olsson - 4 oktober 2012 12:10

Idag på morran iaf, från 39,4 igår till 37,7 idag :) gött.
Longera han 20 min å ska ner ikväll igen så han får rört på sig...

Av angelica olsson - 4 oktober 2012 03:35

Fick Merlin i tisdagskväll    han hade även svullnat upp i skapet, ringde vet igår då febern va kvar, fick låna med av L som har till Valle å e febern kvar imorrn får jag ringa å få utskrivet...

Typiskt, jag som trodde han skulle klara sig när de såg så fint ut!

Fick longerat han första gången igår på dagen, tänkte de skulle få igång cirkulation å få ut  skiten, hade en frågande häst i andra änden, uuhhm va gör du matte typ    men han fatta rätt fort, å sen när jag longera han på kvällen gick de jättebra, då hade vi ingen dragkamp! å febern gickk ner 0,4 gr...


Tog in Freja så hon fick sitt kraftfoder med, snart ska dom gå ihop, Freja Merlin & Dexter   

   


Diddie ska åka tillbaka till sin ägare, våra hästar vägrar släppa in henne i flocken, å då är de över en vecka sen hon kom, aldrig hänt innan tror jag !? Kanske ödet, jag hästar finns de så vi blir inte sysslolösa   

Av angelica olsson - 1 oktober 2012 21:35

På 25 min med Merlin idag, kompisen Valle måste röra extra på sig då han svullnat upp med å haft feber, så gör bara gott att röra sig!

 


Borsta av en styckte lerinpackad Danga idag med....

Undrar va som gömmer sig i den feta magen   

    

För hoppas verkligen de ligger en bebis där inne, så stor som hon e redan, 8 mån kvar... =)


Molle godingen fick mys i hagen   

   

Ovido - Quiz & Flashcards