gickan83

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av angelica olsson - 29 januari 2013 12:56

Tänk i många dagar nu när lillan vart sjuk till å från å jag har fått hålla mig hemma..
Fick pratat med R igår om mockningen jag eller syskonen sköter mockningen dagligen för alla hästar plus all fodring, förberedande å lunchning! Jag vill inte det mer för jag hinner inte med hästarna då när jag lämnar lillan hos sin mormor, behöver ju inte va väck i flera timmar, såå vi kom överens om att han tar sin del av mockningen varje dag också-skönt, jag börjar ju snart jobba med så gott att ha de hur vägen innan å jag kan greja med hästarna :)
Och jag kommer inte lägga energi på Cebenda, R kommer förhoppningsvis börja köra henne mer nu så ja kan koncentrera mig på MINA hästar! Freja kommer va med där såklart :) Molle funkar inte, longera han igår för att se om de hjälp att han stått och rört på sig lagom men nej, han går inte rent å nu räcker det :(
Ska ta mig en riktig funderare om vad jag ska göra..
Så Merlin å Freja ska bli superduktiga nu :)
Plus imellan kommer ja rida Dexter, kommer sno han på p&j tänkte ja emellanåt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards