gickan83

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av angelica olsson - 10 mars 2013 21:03

För Ika Snis idag:)
Jättekul men va trött ja blev, helt slutkörd!
Dexter skötte sig jättebra, han är lite lat i grund å botten så fick driva en del i uppvärmningen, men han vill sedan hoppa å drar mot hindret så verkligen skitkul, men jag var jätte osäker , inte hoppat såhär på iaf två år, dessutom aldrig på Dexter så vi får köra ihop så tror jag detta blir super :)

Det sista vi skulle göra var att hoppa bana å där gick det inge vidare, Jag var trött å Dexter lika så, han orka inte hålla galoppen å jag orka inte driva så värst mkt ;) så sluta med att jag stanna ( psykbryt) som Carro sa - haha å sa att det känns inge bra, Ika trodde jag blev dålig men förstod sen så vi hoppa två hinder, men en sväng dom kallas dogleg tydligen å sen var det klart för våran del, sluta när de går bra å vi orka ta oss över :D
Mkt nöjd med Dexter iaf!
Det blir fler gånger

Av angelica olsson - 10 mars 2013 21:03

För Ika Snis idag:)
Jättekul men va trött ja blev, helt slutkörd!
Dexter skötte sig jättebra, han är lite lat i grund å botten så fick driva en del i uppvärmningen, men han vill sedan hoppa å drar mot hindret så verkligen skitkul, men jag var jätte osäker , inte hoppat såhär på iaf två år, dessutom aldrig på Dexter så vi får köra ihop så tror jag detta blir super :)

Det sista vi skulle göra var att hoppa bana å där gick det inge vidare, Jag var trött å Dexter lika så, han orka inte hålla galoppen å jag orka inte driva så värst mkt ;) så sluta med att jag stanna ( psykbryt) som Carro sa - haha å sa att det känns inge bra, Ika trodde jag blev dålig men förstod sen så vi hoppa två hinder, men en sväng dom kallas dogleg tydligen å sen var det klart för våran del, sluta när de går bra å vi orka ta oss över :D
Mkt nöjd med Dexter iaf!
Det blir fler gånger

Ovido - Quiz & Flashcards