gickan83

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av angelica olsson - 29 mars 2013 02:21

La ut denna bilden på forumet ardenner... Å tänkte, säkert nån som har en åsikt om nogrimman... Ajjemän, en kärring som verkar ha svårt att hålla käft överallt! En jävla besserwisser är vad hon är!
Asså la ut bilden för att de är kul å skrev att vi vart ute på tur i solen..
Hon- sitter inte nosgrimman för långt ner?
Jag- tänk att jag undra om nån skulle kommentera det, å jovisst det gör den, och? Jättehemskt eller?
Hur orkar man lägga vikt på skitsaker???!!
Dessutom att hon kommenterar allt å alla gjorde att jag svara som jag gjorde!
Misshandlar säkert stackars Cebenda enligt henne...
Så jag stööööör mig nu ännu mer på henne, e väl också en skitsak, men hon borde fan lära sig att bara hålla käft också, e hon avundsjuk för att hon inte har egen häst tro?
Tack för mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards