gickan83

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av angelica olsson - 22 mars 2013 18:01

Ja det är det minst, avlivat Molle och Grynet i onsdags <3 fy fan va de skär i hjärtat! Våra fina underbara hästar!
Haft grinattacker till å från å känns bara tomt, jobbigt, till å från känner jag mig sjuk :( ni med djur vet vad jag menar <3

Men nu får vi leva på våra minnen, hoppas Merlin fått en del av dom <3

Igår hoppa jag Dexter några skutt inför kommande cr på söndag :) gick bra å tror han tycker det är kul :)
Idag blev de ingen ridning för min del, ingen lust faktiskt, så hoppas syrran fick kommit sig iväg efter jobbet, annars får de vara, Dexter gillar nog läget ;)

Precis badat min hund Ida, varm dusch med massa massage fick hon:)
Vet att jag har ett till tungt beslut att fatta å det gäller henne <3 ser ut som hennes höfter är slut å hon piper å får ont väldigt lätt nu när min andra hund Prince typ kommer när bakdelen på henne :(
Jobbigt med djur men skulle inte heller vara hel utan dom i mitt liv <3

Ovido - Quiz & Flashcards