gickan83

Alla inlägg den 20 december 2012

Av angelica olsson - 20 december 2012 22:05

Ja vet :)
Idag fick Merlin följa med ut på promenad, fick äntligen tummen ur å tvättat hans svans, grönsåpa å matolja= toppen :)
Klädde på han fleccetäcke, alldeles för stort än , blå huva beskydd å boots :) så fin han blev.
Carro red Cornelia idag å hon gick bakom mig först, haha hon skratta åt mig för hon såg hur jag gick och beundra min häst :)
Carro prova både trav och galopp idag (broddar i ) gick jättebra, hon har stått på bara havre å betfor, vilket verkar ha gått till huvudet på henne, massa energi å inget utlopp för de... Så hon är nu bytt till müsli och kli, å får röra på sig, som sagt verkar bättre när hon fick arbeta, va lite tittig å dann i början..
Stor galopp, å va så härligt å höra, lät precis som Miramis i Mio min Mio när han galoppera till han på typ asfalt ;) bara en hästnörd fattar - haha
Ännu en härlig dag i stallet <3

Ovido - Quiz & Flashcards