gickan83

Alla inlägg den 30 december 2012

Av angelica olsson - 30 december 2012 18:39

Inte haft världens bästa humör idag men fick tillslut tjatat på mig själv så ja kom mig ner till stallet!
Red Cebenda själv i 30 min i skymning, stor som hon e så är hon andå så lätt i sina rörelser när hon vill;) typ när hon e själv, gör absolut inget dumt men blir trippig stundtals å ibland tvärtom, men däremellan går hon jättefint, har fått igång skritten på henne, de gillar ja, å vilken trav hon kan lägga in:) nu är hon ju inte i kondis så får allt hålla in henne men hon vill iväg !
Merlin Freja Junike och Totte fick sin mysstund med.
Varje gång ja gick ifrån merlin å Freja i boxen fick dom damp, hörde hur dom sprang runt, men när ja skulle filma kom dom ju såklart fram till mig å undra va ja höll på med :)
Fick provat mina nya ridvantar med, superbra : D

Ovido - Quiz & Flashcards