gickan83

Alla inlägg den 31 december 2012

Av angelica olsson - 31 december 2012 15:38

Satte klockan idag med för att få en tidig morgon istallet, utsläpp mockning å pussa alla fina hästar å önska gott nytt år! :)
Molle och Cebenda fick komma in i stallet medans jag och gårdsägaren mocka lösdriften å la in massa halm:)
Satte på alla grimmor( dom som står på lösdrift) ifall dom blir rädda inatt å skulle springa hemifrån. R ska dock ut innan tolvslaget å ge dom Natta mat å hålla koll <3 toppen!
2013 har jag som mål att rida in Freja först, hösten får bli Merlins tur då han växer så mycket å är ju född i augusti så han får vänta lite. Molle ska ja kolla en sista gång i mars så håll tummarna, va annars mer kan jag göra?! Nån som har förslag så dela med er! Röntgen är väl sista utväg som ja ser nu å då på ryggen där ja tycker han har en " knöl "..
Cebenda ska i form, ska iväg på betäckning i sommar om allt är bra :) hon SKA även gå framför ringvält i vår :)
Hmm va mer har ja tänkt?! Ja vill ut å åka med Freja, på roliga kurser, ridturer, löshoppning, ska få en rund galopp på henne;) hon har jättefin trav men galoppen ska finnas :)
Ja jösses jag fyller 30 också, va fan hände där :D önskar mig ett manegekort på ridklubben iaf :) min dotter fyller ett år! Min dotter <3 ja där e lyckan total!
Gott nytt år alla läsare! Ta det lugnt ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards